July 28, 2011

Ce am mai facut...


Am lipsit o vreme si in tot acest timp s-au intamplat o multime de lucruri frumoase, dar din pacate nu am gasit momentul sa le pot impartasi aici. De vreo doua saptamani zilele se scurg repede (mai repede decat inainte!!) pentru ca din zori si pana seara tarziu experimentez retete. Si nu orice fel, ci RAW. Unele imi ies, altele nu, dar...sunt inca la inceput. Important e sa nu renunti. Am inceput acest "stil de viata" brusc, fara sa fac vreo trecere si iata ca se poate. Dar despre asta , poate mai tarziu. Astazi postez desigur una din retete, una dintre cele mai simplisime dar foarte gustoasa, ideala pentru micul dejun. Salata de fructe cu sos violet, asa o numesc eu, pentru ca se obtine un sos din afine si lapte de soia, care are o culoare absolut superba. Incercati si o sa vedeti :)
Avem nevoie de:
- 1 banana
-2 caise
- 1 nectarina sau piersica
-cateva migdale (inmuiate in apa de cu seara)
-3-4 linguri lapte soia
-afine, dupa pofta inimii

se taie felii banana, caisele si piersica si peste ele se toarna sosul obtinut din afine, migdale si lapte (acestea din urma se pun in blender si se amesteca cateva secunde). Asta e tot.

Promit sa revin si cu alte minunatii!

Printre zeci de retete iata ca se mai strecoara si cate un accesoriu (dupa nunta familiei Paun am simtit nevoia de o pauza). Colierul cu maci este printre preferatele mele . A luat nastere cand m-am intors dintr-un camp de maci, nu cred ca am reusit sa redau toata frumusetea loculului, dar asta am simtit ca trebuie sa fac.

2 comments:

Alexandra said...

arata delicios reteta recomandata de tine si intr-adevar e si plina de culoare. Cat despre colier e foarte sic :)! Felicitari!

Liliart said...

daa..e foarte gustoasa! Multumesc!